donderdag 3 maart 2011

B2B

Back to Bethlehem

In gedachten ga ik terug naar die ene plek
de plek waar alles gebeurde
een plaatsje ergens in Israël
ik ga terug naar Bethlehem
in gedachten verzonken ga ik terug

Pijn en moeite heb ik meegemaakt
genoeg om voor de te danken ook
nog steeds gebeuren er erge dingen
en zouden we eigenlijk meer moeten bidden

In gedachten ga ik terug naar die ene plek
de plek waar alles gebeurde
een plaatsje ergens in Israël
ik ga terug naar Bethlehem
in gedachten verzonken ga ik terug

Vreugde en blijdschap om nooit te vergeten
genoeg om te blijven vertrouwen
nog steeds geberuren er erge dingen
en zouden we eigen meer moeten bidden

In gedachten ga ik terug naar die ene plek
de plek waar alles gebeurde
een plaatsje ergens in Israël
ik ga terug naar Bethlehem
in gedachten verzonken ga ik terug

Liefde en trouw om te blijven herinneren
genoeg om uit te delen aan iedereen
blijven geloven in de God die leeft
En die leven geeft

En dan ga ik weer terug naar die ene plek
de plek waar alles gebeurde
een plaatsje ergens in Israël
ik ga terug naar Bethlehem
in gedachten verzonken ga ik terug

Hannah van Dijk ©

Geen opmerkingen:

Een reactie posten